27 juni sommarlov 2010

Vaknade vid ett-tiden igen, är fortfarande jetlaggad. Käkade frukost, juliakaka med skinka, mumma. Sedan duschade jag och tvättade håret innan jag och pappa övningskörde till berga med emma och staffan. Sedan stack jag och pappa till väla, skulle fixa lite saker. Sedan drog vi hem och då träffade jag mormor och morfar som jag inte träffat sedan innan vi stack. Efter det kom Ina så vi målade lite och pysslade. Sedan gjorde jag vid mig och stack ner i stan med Sara för att käka middag. Det blev Big buddha, vi delade kycklingspett med jordnötssås. Sedan stack vi inom ica och handlade toffifé eller vad det nu heter. Sedan stack vi ner till tropical beach och kollade solnedgång. Sedán kom Elin och Emma ner och hälsade på, vi satt och snackade och så. Vi halv 11 tiden stack vi inom hemmakväll för att handla godis och sedan drog vi hem var för sig. jag kollade sex and the city och sedan love happens, ganska kass film enligt mig. Värdelös, inget speciellt hände, men den är gosig. Gillar man komedier kanske man kan se den..... Man blir faktiskt glad av den, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0