27 juni sommarlov 2010 - USA

vaknade vid 7 tiden och gjorde i ordning mig sedan hade Kjerstin gjort French toast till oss, vilket jag blev helt beroende i och har ätit hela semestern sedan andra dagen i San Francisco. Det var fruktansvärt gott, smakade som kanelbullar med kanelet. Sedan föjer vi med Kjerstin till marknade och handlade massa frukt och även inom supermarket för att handla mat. jag handlade massa bagels och cream cheese, varför inte utnyttja tillfället att få bagels? Sedan stack vi hem om och fikade, jag åt bagels, den första på resan. Sedna åkte vi till Fentons, som finns med i filmen up i slutet av fmilen, där vi åt ceasar sallad och glass. Glassportionerna var stora som hus och man klarade ungefär av att äte upp en tiondel av portionen. När vi var klara där åkte jag och Kendal till ett utonhus varuhus. Där köpte jag en ring från Nordströms, short, skärmp och ringar från hm (tråkig, huh?). Sedan stack vi hem och vi fick ribs till mat, jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0