25 juli sommarlov 2010

Är fortfarande jetlaggad så jag sov ganska länge på morgonen. Peppe hade köpt frallor så det käkade jag innan jag började kolla film, läsa lite teori och så. Vid tre tiden började jag klä på mig och göra vid mig. Sedan övningskörde jag och pappa till hemköp för att handla lite mat till gästerna som skulle komma. Sedan övningskörde vi lite mer... Sedan vid sex tiden kom vi hem och jag fixade lite saker sen vid sju tiden kom gästerna. Vi åt ribs, mumms och b&j till efterrätt. Sedan åkte jag och emma tillsammans med sara till ä-holm till Jakob och emmas avskedsfest. Emma ska till france och jakob till usa. Det var kul att träffa dem, rebecca som kommit hem från australien och alla andra! Sedan vid 12 tiden fick vi skjuts till olympia av ellen, därifrån gick vi. När jag kom hem läste jag teori och sedan somnade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0