24 juli sommarlov 2010

Jag och mamma hade lagt oss för att se autom in new york klockan tre på natten. Vi kollade på den sedan när jag vaknade vid halv tolv tiden satte jag mig vid datorn och skrev en himla massa inlägg i bloggen (dagboksinlägg för att inte hamna efter). Sedna ät jag frukost. Sedan kollade jag film, läste teori och slappade. Sedna stack jag och pappa ut och övningskörde ett tag, jag körde till råå och handlade godis, mumma. Vi körde väldigt mycket och det gick jättebra. Man märker inte att jag inte har övningskört på nästan ett halvår, är bättre nu än när jag slutade då. När vi kom hem satte jag mig och kollade film och åt godis. Sedan vid 5 tiden stack jag in till grannarna och åt. Jag åt kyckling och sedan käkade jag en massor med godis. Sedan kollade jag the bouty hunter eller vad den nu heter, ingen bra film enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0