23 juli sommarlov 2010

Vaknade inte fråns vid 2 tiden eftersom vi somnade så sent dagen innan. Vi åt frukost, juice och mackor. Sedan skulle vi sola och kolla snabba cash men vi solade bara ett tag eftersom klockan var tre och solen tog knappt. Så vid 4 tiden gjorde vi i ordning oss och cyklade/åkte longboard ner till stan där vi gick tills de stängde. Köpte dock inget. Sedan åkte vi hem och kom hem vid 7 tiden. Vi kollade snabba cash tills det blev middag, vi åt hamburgare m. coldslaw. Sedan körde mamma Emma ner till stationen och jag träffade Sara och Ellen på hampan. Vi tog några glas sider och gick sedan vidare till tapaz och tog någon 50/50. Sedan hämtade peppe mig och Sara. När jag kom hem kollade jag och mamma Autum in New York för vi trodde vi hade sett en bro i Central park som var med i filmen, men det hade vi inte. haha. Trevligt att få träffa Sara och Ellen igen, att snacka o.s.v. Saknat Saris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0