21 juli sommarlov 2010 - USA

Vi flög och alla tre hade svårt att sova på planet, det hade vi förra gången också. Dessutom matar KLM sina resenärer hela tiden. Vilket förvisso är gott, men inte så kul när man vid (enligt new yorks tidzon) två på natten ska äta frukost. Vi landade och tog tåget hem till knutpunkten där peppe kom och hämtade oss. Kom hem vid 12 tiden hälsade på emma som jag inte hade träffat på flera månader. Sedna gjorde jag i ordning på mitt rum, städade lite, packade upp och sedan skulle jag kolla en film med jhonny depp men somnade och vaknade av att det var mat. Jag var så jäkla trött så jag kunde knappt äta. Sedan somnade jag ganska tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0