012710

Onsdag.
Jag har ingen aning om varför, men idag har jag varit otroligt sur. Det resulterade i många utfall, vad är det med mig? Jag brukar aldrig vara sur. Mamma sa alltid när jag var runt 14-15 år att snart kommer jag bli en surig tonåring. Det kanske kommer nu i "efterskott"?. Jag blev i allafall alltid så glad när mamma sa det till mig, att jag var en otroligt glad tjej. Det är jag fortfarande.

Idag har jag inte gjort så speciellt mkt, vart tog dagen vägen? Jag som skulle kolla igenom det sista till fysiken jag har på fredag. Tänkte skippa att plugga i morgon, en ny strategi. Det är så skönt att slippa råplugga dagen innan ett prov.

Nu tänkte jag ta och kolla lite film. (På tal om att plugga liksom). Tjing.


En bild på en del av mina skor.
Gojane, gojane, gojane, hm, hm, chapnlle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0