.

Om 4 dagar blir jag myndig. Planerade med min bror och Stefan om helgen. Vi ska ut, jag kan inte fatta det, haha. Jag har varit av med min mobil i typ 1 månad nu, men hittade den idag i bilen, trasig. Så funderar på att köpa en iphone för jag har varken internet eller hemtelefon just nu. Så mig kan man inte få tag på. Jag håller även på att tjäna ihop pengar till usa (ska dit i sommar) så jag har inga pengar att ringa för heller. P A N K.

Lyssna på denhär härliga låten av Steve Miller Band . Steve Miller Band – The Joker. Har gjort en spellista på spotify med gamla låtar (sådana man lyssnade på innan, i allafall jag, som man blir helt "juuuste" när man får lyssna på dem). CHECK IT OUT - Oldies.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0