Converse to die for


Jag har alltid rådiggar conversen man sett med nitar men jag har alltid trott att: 1. personen i fråga har gjort utsmyckningen själv eller 2. det fanns i begränsad upplaga och inte tillgång till dem i Sverige. Visst, de säljs inte i vanliga butiker i Sverige, men det är därför internet uppfanns. Skoarna hittade jag på Carolines blogg och man kan köpa dem på What comes around goes around för ett cirka pris på 1200 kr.

Jag kan tänka mig dessa converse till thighta svarta jeans, en snygg topp och en skinn jacka. Passar perfekt till vardagen och fest. Om man känner att man inte vill lägga upp cirka 600 kronor på de redan allt för dyra basketkängorna kan man alltid köpa ett par orgnial och sätta dit nitar själv. Dock undrar jag om resultatet blir lika bra som det ovan. Lets try!

/C

Kommentarer
Postat av: emma

riktigt snygga!! Haromdagen hittade jag ett bar genomskinliga all stars, det du! ;P

2010-02-11 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0