-24



Det är -22 grader ute så jag och pappa har chillat med god fruktost och sedan har jag läst lite i Eclipse, jag börjar komma ihåg lite nu. Jag tror Eclipse ska ha premiär den 10 juli i sommar, samtidigt som jag och mamma är i LA. Det vill säga, jag ska göra vad som krävs för att mamma ska följa med mig dit, jag vill, jag vill, jag vill. Jag vill dock inte stå där helt ensam, bland en massa andra galna fans som kan döda för att stå längst fram, det är läskigt!

Men nu när jag kollade runt lite på google och twilighthemsidor ser det ut som att den kommer ut på bio den 30:e juni, vilket betyder att om det stämmer är antaligen premiären i juni i stället för juli. Jobbigt läge i så fall, haha. I allafall, ska kolla runt lite, annars får jag väll chansa, jag åker ju trots allt inte till Usa för att se New moon.

Det perfekta hade varit om jag och mamma åkte runt den 5:e juni, så jag kunde hälsa på emma innan hon åker, men antaligen kommer det inte gå. Jag vågar nog inte åka till usa själv, dessutom får jag inte för mamma/ hon vill inte att jag åker ensam....

På tal om -22 grader liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0