ÖVER!

Så himla skönt! Skrev nyss klart min sista inlämning för en halvtimma sedan. Nu tänkte jag måla naglarna tills i morgon och kolla glee. Sen blir det sängen. I morgon är det avslutning, men en jobbig sak är att jag har tappat julkänslan helt. Jag kan inte fatta att det är julavslutning i morgon. Jag tror det är tanken på mitt matte betyg som jag oroar mig över. Men det hjälper inte att oroa sig nu (såvida jag inte vill sitta uppe hela natten och plugga matte). De sista veckorna i skolan har varit riktigt jobbiga och krävande. Ibland behöver man en vecka utan varken inlämningar eller prov så att man kan få vila ut. Känna att man faktiskt inte har den pressen och vila. Jag känner att i morgon kommer jag bli "bomb sjuk". Nytt coolt ord. hehe. Nä men i helgen var jag väldigt sjuk, så jobbigt att plugga och allt kom inte in. Men jag brukar alltid bli sjuk när terminen är slut så eftersom jag redan är sjuk kommer jag väll bli ännu sämre i morgon.

god natt... 3 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0