Over and out...

Helloo..
Om 5 minuter var det planerat att vi skulle sticka (och åka skidor). Men jag vaknade för 30 minuter sedan, eller väcktes, och hade inte börjat packa. Jag är inte klar heller för den delen. Så fem minuter kan gå och dra. Nu är det bara 4 minuter kvar. 

Men jag har heller inget internet där vi är, förutom min mobil. Så jag kanske inte  updaterar så mycket, men vem bryr sig? haha... I allafall, ha det gött så hörs vi. Antingen i år eller nästa år (hehe). 2011 är faktiskt enklare att skriva på datorn (ettorna är ju samma tangent varandra istället för 10 långt ifrån varandra). Om man ska se det på den positiva sidan. 

Nu babblar bara jag, bäst att jag drar. tjing-
(Har ingenting med inlägget att göra) Fick nog jordens finaste julkort i år. Det var av älskade och saknade Emma! Vi saknar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0