lista

1. Hur gammal är du om fem år? Tänkte säga 28 men där ljög jag, 23 är jag då.

2. Vem var den sista du träffade? Mammsi.

3. Hur lång är du? på passet 172 som förövrigt är ganska nytt så...

4. Vilken var den senaste film du sett? Love actually. Har försökt se den 3 gånger, vet inte varför jag inte klarar av att se hela!

7. Vad är dagens planer? Fira jul hos familjen munke.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, går mycket snabbare.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambos.

14. Vilken är din favoritplats? Hitintills London, men lär hitta något ännu bättre i i framtiden. Finns en plats på skolan som jag älskar!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Inomhus strumpor, utomhus skor.

26. Är du social? Oftast. Ibland lite för social, ibland lite blyg.

31. Vad dricker du till frukost? Actimell.

32. Sover du på någon särskild sida? har faktiskt ingen aning.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och inredning.


Lista snodd av ninki.devote.se. Orkade dock inte med alla frågor om ni undrar varför det hoppas mellan siffrorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0