kära tomte...

Nu börjar julen dra ihop sig och mamma har frågat nu i säkert två veckor vad jag önskar mig. Har inte riktigt hunnit tänka ut det för ens nu.
♥ Coffe card (jag fikar på expresso house minst 1 gång i veckan).
♥ Matta till min klädavdelning (den är vit egentligen, inte gul och ful).
♥ Byrå (min andra svämmar över och jag rensar HELA tiden, nu får det faktiskt bli en till byrå istället).
♥ Fin fjäder ring från Erica Weiner (problemet är dock att jag slarvar bort mina ringar stup i kvarten, värt att köpa en ring för 700 kronor då?).
♥ Ringar över huvud taget, den här från CC skye (ringar kommer jag aldrig få nog av!).
♥ Provdocka (jag vill kunna hänga upp mina finaste plagg på en provdock, denna från ljuva hem eller vad hemsidan nu heter).
♥ Chai te pulver från expresso house, jag använder alltid upp de.
♥ Datorfodral från Urban outfitters (ångrar fortfarande att jag inte köpte det på gina tricot, detta kostar kanske 200 kronor mer och 100 % säker att de båda beställt från samma hemsida eller vad de nu gör).
♥ iPhone fodral från Balenciaga (årets drömpresent, ovärt 2000 om man kollar vad jag får julklappar för...).
♥ Sist men inte minst min efterlängtade dubbelsäng, den här från ikea. Jag sover nästan aldrig ensam, kan jag inte bara få min underbara dubbelsäng. Min andra håller på att förfalla...

Så... till sista vill jag bara säga, mamma och pappa, om ni läser detta ska ni veta att ni är världens bästa och att jag verkligen vill ha allt. Haha, skoja. Mamma och pappa läser inte bloggen men det kanske ger er inspiration till vad ni ska önska er? 

Svårare att önska sig julklappar själv än att komma på vad man ska köpa till andra tycker jag. Samtidigt som man vill ha superfina saker är det tråkigt att önska sig en byrå, säng och matta i julklapp. Men men... bättre det än bara pengar, det är tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0