update

Har blivit en riktig bloggnörd på senaste tiden. Kul att kolla tillbaka på sen när jag blir äldre, faktiskt! För ett halvår sedan bloggade jag kanske 1-3 gånger i veckan, om inte mindre. Men nu har jag verkligen lust att blogga!

Idag har jag ätit tio gånger så många kakor än vad som bör vara tillåtet för dagligt intag. Vi hade bekanta på besök, kladdkaka, glass och kanelbullar käkade vi (J A G). Jag har mått illa resten av dagen, men glad är jag ändå. Kollade någon mysko film som jag inte rekomenderar, dock kan jag inte namnet så onlönt att jag nämnde det.

I morgon ska jag jobba och fika med mammsi på stan. Mamma börjar jobba i övermorgon igen så vi måste ta del av hennes sista dag på sommarlovet! Det eller middag ute, vi får se vad som faller oss i smaken i morgon. Indiskt eller kaffe?

Nu ska jag platta lilla hår för att vara fin i morgon om mammsi och jag ska till stan. Hittade btw världens finaste linne i stan i måndags. Har dock inte råd, måste spara till london ♥ kommer bli snålt augusti, september, oktober. Fast det bästa är att när vi väl är i London får jag studiebidrag, wiho!

Till helgen kommer släktingar, nina och niclas m. familj. WIHO! Längesedan jag såg dem.

Slut med tramsinlägg. Återkommer normal i morgon, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0