Sabbatsår planerat!

Jag och Sara har planerat ett sabbatsår tillsammans som kommer bli det grymmaste året i våra liv. Vi kommer ha så grymt bra, roligt, spännande och fyllt med äventyr och minnen. Dessutom är Sara en person jag kan resa med, vi är jättebra ihop, kompromissar o.s.v.

Vi ska till hösten (2011) flytta till London och bo där hösten ut. Till jul flyttar vi hem för att fira jul hemma och sedan jobbar vi lite för att vi mitten av våren, början av april, backpacka i Australien 2 veckor, vidare till Nya Zeeland cirka en månad och sedan genom Asien och hem. ♥

Just nu är jag lycklig för verkligen allt funkar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskling, vi kommer ha det grymmaste året i våra liv!

Jag är hemma nu och försöker få tag på dig men går inte, du har fått iphone 4 läste jag!? Fan vad coolt. Har du nytt nr? Hör av dig sötis, jag vill träffa dig!! :-D <3

2010-08-14 @ 18:54:14
URL: http://sarafriberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0