Duktighetskänslan är en av de skönaste känslor som finns...

Jag tog mig friheten och kom på ett nytt ord för jag antar att det inte finns något som heter "duktighetskänsla". Men jag tror alla förstår vilken känsla jag pratar om, om ni inte gör det ska jag förklara. "Duktighetskänslan" får man när man gjort det man skulle eller mer och då menar jag inte shoppa eller liknanade utan tråkiga ärenden som man kanske till och med skjutit upp. Idag städade jag mitt och peppes rum (mitt har jag skutit upp i säkert en månad) och övningskörde. Nu har jag den känslan, götte. För ikväll ska jag ut tillsammans med Felice och Sara, fun fun. Kanske tar en outfits bild idag igen, blev sugen på det. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0