avskedsfest

nyss hemkommen från avskedsfest för ebba som åker till kanada ett år. det var många som åkte förra året och några som åker i år. drog hem tidigt då jag var supertrött, sov dåligt inatt. dessutom ska jag upp i morgon i tid för att dra ner till stan och klippa mig. nu ska jag se till oth innan jag går och lägger mig. london är bokat ♥ jag tror att denhär resan kommer bli ännu bättre. Det första mamma sa när vi kom hem från London förra året var "det är 16 på pubbar i London, men det berättade jag aldrig". Haha. Sara + Cajsa + London = går ej att misslyckas!




jag just nuuuu... hehehe, jag har legat ner så mycket de sista dagarna på grund av dåligt väder att jag snart får liggsår.... illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0