8 augusti 2010

Söndag, det regnade och jag hade absolut inget att göra. Kollade på film men till slut fick jag ont i ryggen av att kolla för mycket film. Dessutom hade jag träningsvärk från när jag jobbade i trädgården dagen innan. Så jag gick ner till mamma och klagade på att jag inte hade något att göra s hon föreslog att vi skulle baka kanelbullar. Jag köpte det direkt, så vi stack ner till hemailton och köpte ingredienser, stack hem och började baka. Tog ett tag men vid fyra tiden fikade familjen. Sedan kolade jag på film och när vi skulle käka middag orkade jag knappt äta. Blev i allafall en liten köttbit och några grönsaker. Sedan kollade jag film och käkade ännu mer, mums. Sammanlagt käkade jag 11½ kanelbullar, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0