4 augusti 2010

Vaknade vid tolv tiden och käkade frukost. Sedan kollade jag film och gjorde inget speciellt tills jag vid fyra tiden gick in till Michelle för att fråga om hon behövde hjälp. Vi bar in stolar och gjorde i ordning oss. Träffade även Ina en del, hon ville leka mamma, pappa, barn hela tiden. Haha. Det skulle bli överraskningsmiddag för Rebecca som var nyhemkommen från ett år i England. Hon skulle komma vid sju och gästerna halv sju, någon gäst var sen och Rebecca tidigt så det blev lite strul men till slut fixade sig allt och Rebecca blev överraskad vilket var meningen och det viktigaste. Precis innan vi skulle till Michelle hämtade jag, peppe och pappa pappas bil som hade blivit lagad, bytat motorhuvud för det var en buckla där. Jag fick övningsköra hem. Vi åt tacos och sedan till efterrätt blev det kladdkaka och någon annan god efterätt som jag inte hade någon aning om vad det var för något. Vid 9-10 tiden skulle de flesta dra vidare, då drog jag hem kollade film och gjorde ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0