31 juli sommarlov 2010

Vaknade vid halv tio tiden och käkade frukost. Sedan körde jag med mamma och pappa till någon vitvaruaffär och köpte tvättmaskin då vår har havererat. Sedan körde jag till citygross och handlade räkor, bästa fisken i stan. Mamma och pappa köpte massor annat också och jag ahlgrens bilar, de salta, mumma! Sedan körde vi hem och kom hem vid två tiden. Då satte mig vid datorn, kollade tv och gjorde vid mig lite för att sedan vid sex tiden käka räkor med mamma och pappa. Andreas kom och käkade med oss då han var utelåst och vid sju tiden kom även peder hem. Sedan körde jag till Sara där Sara, Ellen, Mira, Malin, Olivia, Lovisa, Ida och Magda var, sedan kom även Disa. De käkade och vi drack tillsammans, mysigt. Vid nio/tio tiden stack vi ner till stan för att se Timbuktu som var en halvtimme försenad. När han spelat klart drog vi till tapaz och tog varsin 50/50, jag, Sara och Disa. Sedan drog vi till pistachia (?) och köpte godis. Mamma kom och hämtade oss vid ett tiden vid dunkers. Sara och jag kollade på sex and the city två innan vi somnade vid två tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0