16 augusti 2010

Vaknade vid halv elva tiden av att peder hade gått och handlat frukost till mig. Ostbulle och chokladmjölk, gulle. Sedan kollade jag lost till klockan ett då jag och sara stack ut och gick en väldigt "powerwalkig" runda. Fullt ös. Gick i ca två timmar. När jag kom hem duschade jag och sedan käkade jag och sara lite lunch. Efter det stack jag till hemköp och mötte upp emma och julia kvart i fem. Skulle möta Disa som inte kom, väntade i en och en halv timme men kom inte. Så jag och julia stack hem till henne. Klockan åtta kom disa, hehe. Hade jobbat. Då bjöd hon oss på tacos, supergott, och efterrätt. Lagade mat tillsammans och snackade sedan käkade vi efterrätt till sunes sommar. Mysigt. Vid halv två tiden stack jag och emma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0