15 augusti 2010

Vaknade vid elva tiden och käkade frukost medans vi kollade på Lost. Baugetter i ugnen blev det med chips, hehe. Sedan gjorde vi vid oss så vid tolv/ett tiden övningskörde jag upp till IKEA med mamma, Nina och Stina. Där köpte mamma en massa skit, jag hittade inget. Ska vänta tills riktiga IKEA som är tre gånger större än vårt nuvarande ikea öppnar, vilket de gör om cirkus två veckor. Jag och Nina gick till alla möjliga soffor för att vänta på våra söliga mammsisar (hehe) och sedan drog vi till väla. Köpte ett fult naggellack och en svart transperant skjorta från hm divided. Sedan körde vi hem, kollade lost, sedan lagade jag kycklingsallad som blev supergod och sedan drog kusin vitamin. Kollade ett till lostavsnitt innan jag drog till Sara. Satt med dem till middag, sedan köpte jag och Sara B&J, choklad fudge brownie. Kollade på Benjamin knapps otroliga liv (hehehehehe). Planerade London1 och London2 och målade naglar. Sedan drack vi te (jag hann med en klunk innan gurgel=peder hämtade mig) och spelade kort. När jag kom hem kollade jag lost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0