10 augusti 2010

Vaknade vid 10-tiden för att käka frukost och kollade klart A walk to remember, så himla fin film. Påminner lite om 10 saker jag hatar dig för eller vad den nu heter. Sedan bakade jag kladdkaka är mammi för hon skulle få gäster. Sedan solade jag till klockan två och sedan gjorde jag vid mig. Vid tre kom gästerna och då käkade vi glass, kanelbullar och kladdkaka, kan det bli bättre? Sedan stack jag in till Michelle vid fem tiden och snackade lite och så. Sedan åt vi middag, jag orkade dock bara köttet och några grönsaker, var så mätt efter fikan. Sedan kollade jag the final, en thirller, drama, action, alla läskiga gener samtidigt, fast den var inte så läskig. Inte så bra heller enligt mig. Typ torrtyr, usch. Inget kul att se på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0