Put on your new sunglasses

Tog med kameran idag till skolan och fyllde minneskortet med 419 bilder med bland annat mina nya solglasögon (?!?). Hittade massor med bilder på mina solglasögon... here u go!




När vi skulle labba tänkte jag vara lite coolare och använda solglasögon istället för labbglasögon (tyvärr misslyckades jag ganska mycket, ser inte så mycket coolare ut, haha).


Tedh försökte också var cool i dem...


På väg till Amadeus (kebab!!). Min kropp byggdes av kebab/består av kebab.


Jag och Marcus skulle posa i våra nya solbrillor. Dock klår Marcus nya Rayban wayfarers mina nya Åhléns brillor. Hans har mönster innuti!






Sedan ville Rebecca och Emma också posa med sina solbrillor. Emma och Marcus var stenseriösa medans jag och Rebecca knappt kunde hålla oss för skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0