Onsdag

Var i köpenhamn idag, väldigt mysigt. Jag var där tillsammans med klassen och vår svenskalärare (det var hon som arrangerade resan tillsammans med vår matte/fysiklärare Anders). Vi samlades på knutpunkten klockan 8. Mamma körde mig för vi var tvugna att växla pengar. Sedan kom vi till köpenhamn vid 10 tiden. Då gick vi runt och skulle fixa lite uppgifter. Jag och Emma gick inom Zara, jag visade mina drömskor som jag dock inte har råd med nu innan usa (nästan 2 månader kvar!!!). Även ringar i silver med stena, you know what i mean? Sedan var vi på nationalmuseet och kollade utställning om 1800-talet. Kom hem igen vid 17.

Kom hem klockan 18 och var tvugen att dra ut med Oakie. Så kom nyss hem "på riktigt". Ska fixa ett armband och sedan käka kebab. Ska även kolla igenom någon engelska till i morgon. Nationella. USCH!!! :[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0