O n s d a g

Försov mig idag igen, i typ 1 ½ timme. Missade första lektionen men eftersom det tog mig 15 minuter fråns det att jag vaknade till att jag var i klassrummet så hann jag till andra lektionen och 10 minuter av den första. Dock fick jag frånvaro från den första, vilket jag förstår! Haha.

Nu ska jag plugga franska. Ha fått näsblod i natt, har haft det superofta den senaste tiden. Säkert 15 gånger detta året. Jag är inte rädd för näsblod, det är bara jobbigt. Förstör kläderna, pinsamt i allmänheten, olämpligt o.s.v. Jag vet att det kan vara en symptom på stress. Får väll ta och tagga ner lite. Puss

Haha!
Min bror kom nyss in och var allmänt sur för att jag inte svarade om telefonen funkade (vilket jag  inte visste). Då fick han lite vardagsdamp sådär på onsdagseftermiddagen. Det utvecklades till grövre damp då jag sa "vad ful du var". Oj vad han tänder till.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0