JAG AVGUDAR FELICE

Idag blev jag med longboard, bästa köpte sin förra veckan och jag var tvugen att köpa en nu om jag ska hinna utvecklas lika snabbt som hon. Felice har blivit riktigt bra faktiskt! Jag åkte hem på longboarden idag, det var riktigt kul, fast läskigt. Hehe. Jag kan ju inte åka ännu, så det blir ofta att man får bakvikt och brädan åker iväg. Hände nog typ 5 gånger idag, wooops. Haha. Nu ska jag iväg på jobbet, sedan ska jag hem och koll DH, felice kommer när matchen är slut så ska hon se resterande av DH? och äta danone (hur det nu stavas).

Min plan är att vi åker longbord till skolan i morgon. Så kanske man kan ta och åka lite efter skolan också om det krävs. Har iofs ganska mycket denhär veckan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0