Copenhagen

Cutie.

Sitter och känner mig allmänt seg efter att idag avsluttat matte c med ett underbart prov i 260 minuter, 4 timmar. Jag satt dock "bara" i 3 ½ timme sen kände jag att jag bara kommer klanta till mig om jag fortsätter eftersom man är helt "död" i hjärnan efter 3 ½ timmes matte (vilket jag gjorde redan innan). Sitter och förbereder inför nationella engelska b som jag har om 2 dagar. Hade glömt att man hade fått preparation material, vafan är det för något? Sen när skulle man börja förbereda inför ett nationellt prov? Låter helt sjukt. Iofs gillar jag det med tanke på att min engelska är sämre än min kondition= D Å L I G med STORA bokstäver.

Nu ska jag se DH :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0