Brighter than sunshine

Har precis gått in, satt ute och solade och försökte plugga lite matte då jag har sista provet i matte c i morgon. Dock går det inte så bra och jag tror inte man kan plugga till ett matte prov, antingen fattar man eller inte. Vi får se hur det går, dock är detta provet ganska avgörande för mitt betyg i matte c och jag vill ha mvg så det är ganska olämpligt att sitta vid bloggen och skriva om hur öndigt det är att jag faktiskt skriver. Tänkte lägga ut lite bilder från mina senaste köp.

Idag köpte jag ett par ganska odd glasögon men snygg, tycker jag!

Kommer från Åhléns och kostade 99 kr.

Har även köpt en cool skokedja från Scorett, funderar på att köpa nr 2 också så det inte bara är en sko i ett par som har kedjan.

199 kr kostade den. Nu har jag redan en "skokedja" min skon jag visar, så det ser lite knäppt ut, men principen=snygg!  Funderar på att köpa skokedja nr 2.

Armaband från Scorett /Tiamo för 129 kr! Liknar oxxo.


Köpte även nitringar från Lindex för 49 kr. 

Sedan hade jag och min kompis Alya tjejmiddag där jag fick dethär: 
Likadana ringar som jag själv hade köpt!
 


Asgrymma marc jabocs armband från Usa.


Armband från Lindex. 


Lilla blogg.se klarar inte av kvaliten på mina systemkamrebilder, därför blir jag tvungen att förminska bilderna, ibland råknar jag förminska dem för mycket, då blir dem antingen små eller dålig kvalité. Visar mer senPuss och önska mig lycka till! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0