BOKAT!

Biljetterna är bokade. I sommar åker jag, mamma och pappa till USA. Det är första gången jag kommer åka till en annan världsdel. Min pappa har alltid sagt att han vill att vi (jag och min bror) ska upptäcka europa först, för det är därifrån vi kommer. Vi har varit i österrike, grekland, italien, frankrike, spanien, england, kroatien, tjeckien, norge m.m. Nu är det dags att upptäcka USA.

Vi åker på midsommar till San Fransico. Tror vi bytar i Tyskland, men det är skit samma. Sedan ska vi åka till LA och New york. Vi åker direkt från New york hem, utan att mellan landa, skönt. Till skillnad från ditvägen, haha. Jag längtar verkligen till USA, wihooo! Jag kommer hem den 21:e, så är det i ungefär en månad (27 dagar!!!). Shit, detta kommer bli SÅ bra, jag längtar!

Nu ska jag fortsätta med svenskan som jag babblade på tåget. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0