24 h

Har varit i Stockholm i drygt 1 dygn nu och mycket har hänt! Roligt, roligt. I går kom jag till stockholm och vi gick och åt på Fridays. Häftig resturang, väldigt gott också! Sedan var vi på stan där såg vi kenza o paow och sedan paradis hotel stefan. Vi körde el bild och jag fick träffa mammas faster Brita. Väldigt kul, längesedan jag träffade henne.

Sedan hyrde vi film och hade mysigt. Skit läskigt, när vi skulle lägga oss la jag mig i min säng och skulle sova. Tror ni inte att något börjar klösa? Jag for upp livrädd, hahaha. Det var Linns katt måns.


Idag skulle Linn städa (jobba) så vi stack först in till stan för att köpa biljetter till Shuttered island. På tunnelbanan såg vi Samuel, han Tzatsiki killen. Hehehe, jag hade ögonkontakt med honom. Jag är töntig som bor i lilla Helsingborg, de kändisar jag får se är Henrik Larsson var gång jag släpper in honom på Hif. Det är roligt att se sådana man har sett bilder/filmer på innan och se hur de ser ut i verkligheten. Sedan innan vi drog till slussen så såg vi sånna streetpreformens, riktigt coola! Kolla här!

Nu ska vi äta hos dem som Linn städar hos. När vi kom hit så låste vi upp men så visste Linn inte om att dem hade larm, så det började tjuta och allt. Securitas hit och skulle kolla så att vi inte var tjuvar och sånt. Var tvungna att visa id, säga koden och visa massor med saker. Skumt.

Efter vi har ätit ska vi dra in till stan (vid 9 tiden) och se Shuttered island tillsammans med Linns kompis Felicia. Sedan ska vi kanske fika eller dra hem :)

Har inga bilder på datorn då externa är hemma i helsingborg. Lägger upp bilder om vi tar några senare. /C


Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin blogg :) Kram<3

2010-04-02 @ 23:48:54
URL: http://avebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0