O l d .

Snart är det helg inge (WHAAAT, vart tog veckan vägen?). Det är skönt att tiden går snabbt för att...
a) studenten kommer snart (student 2011)
b) LONDON
c) jullov

... MEN samtidigt kommer...
a) det jobbiga i skolan snart, läxor, prov, inlämningar, examineringar (bla bla bla)
b) ansvar (att bli stor, jag vill vara den lilla tjejen som kan göra fel, men det är helt ok. För hon lär sig fortfarande vad som är rätt och fel. Ingen förväntar sig något av henne). Det är förlåtligt liksom.


- Kilklacksskor från Hm (påminner om Cholé -från sidan)
- Short Hunky Dory
- Linne stella forest.

Bilden tog första dagen på sommarlovet, buhu att det inte finns kvar länge. Rip summer.


Något annat liknanade. Jag tror att är från ginatricot.


frida, emelie och rebecca


Emma & jag


malin


Ja... några bilder från i sommras som jag inte har lagt ut innan. Har dock ingen aning om när i somras, kanske 1 månad in på sommarlovet. Innan jag åkte till Kroatien tror jag i allafall!


"normalt" i zell am see.


middag på resturant på solta. servitören kom var annan sekund och fyllde glasen... no shit!



Promosten. ååååå, take me back!


kusin vitamin unt jag.



Nu årkar jag inte lägga upp fler bilder i detta meningslösa inlägg. jag vet inte vad jag tänkte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0