Jobb!

Nu har jag tjänat ihop 550 kr! Det känns super då jag har en tremånadersbudget på 66  kr. Dock kommer jag spara pengarna till London. För jag behöver egenteligen ingenting, jag har höstskor, höstjacka, nya jeans, tjocktröjor, nya overknee, bikerboot... ny sjal. you namned it. Det är bara suget. Hur klarar jag det då? Men alla snygga blazers, nitleggins, dragkedjeväskor, nitarmband, söta spetstrosor o.s.v.? I DON'T KNOW...

Sitt just nu och lyssnar på världens sämsta version av Belief av Gavin Degraw. Usch, hatar när man gör om BRA låtar så det blir helt urkass. Nu låter det mer som dansbandsmusik än en balad. Bläää...


Malin och jag på Johannes Hansens föreläsning.


Mira, Julia, Malin, Sara (ovanför), Olivia, Disa & Ida (ovanför), Ellen, Sofi, Sara. Jag, Linnea nedre raden. Bild från tjejmiddagn jag var på förra helgen. Vi firade Malins 16 års dag. Hon fick ett Thomas Sabo liknande armband av mig.


Jag Julia, Disa.


Samma personer som första bilden.


Bild från elins avskedsfest. Jag, julia, elin.

fler bilde rkommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0