Hi.

I feel that since so many from abroad read my blog, it is about time I start writing in English now. Especially when I'm so amazingly good at English.

HAHAHAHA! Tänk om jag hade skills i engelska och en känd blogg. Skämt o sido. Jag har suttit och pluggat hela dagen med fysik. Prov i morgon. Efter provet kommer veckan bli super! Dels för att jag bara har 1 dag kvar i skolan sedan (resten på Öland). Och dels för att det känns typ som om jag går i skolan frivilligt denhär veckan. Även om jag inte gör det.

Konstig känsla. I allafall tänkte jag fortsätta läsa om elektrostatisk energi, spänning... ja.. lite repitition från igår, HAHHA!


p
u
s
s
!

haha, jag är flummig idag! Och om typ 2 månader bär dt av till L O N D O N !!!


YES YES YES!!

Nej. inget kul inlägg. dock skämta jag där uppe om ingen fatta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0