fredag

veckan har gått sjukt snabbt. skönt att det är helg så man kan vila upp sig igen. Men dock hände något igår som inte är så jättekul, eller hände och hände. Jag och sara (som jag ska/skulle till London med) fick reda på att premiären av New moon antaligen kommer vara en vecka då jag inte kan.jag kan inte få ledigt från skolan, jag vet inte vad jag ska ta vägen.

Jag berättade ju för någon dag sedan att denhär resan gjort mig glad, vad händer nu? Just nu fattar jag inte och jag vet inte heller hur jag ska reda ut detta. Dessutom håller mig mamma på och ta kål på mig när hon säger "du kommer aldrig se honom, du lever i din fantasi"... "du är besatt, det är vad du är"... "det bor 54 milj människor i england"... bla bla bla

Vad vill hon? AAA! Jag hörde på en föreläsare, Johannes Hansen, du KAN om du VILL! Och jag VILL se ROB, så KAN jag se honom! Jag ska göra vad som KRÄVS för att SE honom och jag KOMMER att se HONOM! Avsett vad som krävs, SKA JAG!

Så just nu vet jag inte ritkigt vad jag ska tro på. Jag kommer att se honom, kanske inte i höst. Men jag ska göra allt jag kan för att försöka. Dessutom tror jag att jag och sara ändå åker till london, men det blir inte alls samma sak! tyvärr...




















crazy mother fucker...

Nej. Inte använda fula ord. Men just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. eller jo, jag ska hoppa av skolan. Nej, men jag ska lådsas få svininfluensan (läs: lådsas) så kan jag åka till London.


Juste... andleningen är att jag antaligen inte komma få ledigt eftersom premiären anteligen som äga rum då jag har den viktigaste veckan denna terminen i skolan då. Sjukt skolans planering... daa ni fattar väll att jag ska till london???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0