En söndag.

Eftersom jag var ledig idag känns det som om det är söndag idag. Så jag kommer antaligen ha måndagskänsla i morgon när det är fredag. Men fredag är gött! Jag är ledig på fredag nästa vecka också, så det är jätteskönt! Och om jag inte är helt ute och cyklar så släpps Hm divided exklusive imorgon. Men tydligen är det bara jag som vet det, så jag antar att jag är ute och cyklar.

Men trots det springer jag inom hm i morgon. Jag antar att jag går ut med en ledsen min. "INGA HM EXKLUSIVE DIVIDED KLÄDER"... Anyway, nu ska jag läsa liiiite biologi, sen ska jag se true blood. Har ni sett vampyrserien? Ni kan se den graits här!







Lite bilder från igår innan jag stack till Felice på tjejmiddag.


Kommentarer
Postat av: Nina

du vet att halva du är utanför bilden va?

2009-10-02 @ 02:14:01
URL: http://www.ninki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0