Bonjour mes amis.

Bonjour mon nom est Cajsa et je vous écris ce droit maintenant. La raison pour laquelle j'écris ceci est maintenant parce que je suis fatigué d'apprendre l'anglais. Par conséquent, j'écris en français. Non, je blague.

Haha skämt och sido... jag skrev (på franska, illa om ni inte visste det) att jag är typ hjärndöd just nu, sutit med engelska glosor som jag bankat in på svenska- engelska och engelska- svenska. Så om någon säger utegångsförbud exempelvis PIPER det i mitt öra "curfew", "curfew" och det där ljudet som datorn väser med om det är rätt (ev. fel).

Så... snälla, säg inte utegångsförbud.

Detta var ett väldigt tråkigt inlägg för stackars själar som inte är involverad i mitt liv.


Har nu valt den sundare lilla gratisalmanackan men fick av skolan. Jag hade ju innan min 1 kg tunga A4 filopax som jag så korkat tjatade mig till förra året för jag ville lika Jane i A new york minute. "Om man har likadana saker som henne, kanske man bli lika smart?"... dumas!

(Okej... så dum var jag inte). Jag är väldigt ironsik idag, thank god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0