Tattoo

Bara en sak först, om du vill bli av med ditt mobilberoende bör du umgås med mig. jag har inte andvänt min mobil sedan lördags, det är torsdag kväll idag. Det är ganska skikligt va? Dock är det kanske för att jag är av med den, men det är en annan femma kan vi lådsas.

Jag har heller inte leddat på min mobil sedan i somras, i juli, men 200 kr, som jag fortfarande ringer för. Dock har jag bara 4 kr kvar, men det är skit samma. Det är nu 90 dagar jag har haft den "laddningen" på kortet. Ganska duktigt av mig!

Sedan till det jag ville komma till:

(bilden tagen från google, läs: jolie tattoo sökte jag på).

Jag tycker det är grymt med tatueringar. Ibland förstår jag mig dock inte på personers budskap eller placering av tatueringar. Jag ville från början ha en i nacken som Angelina (döljer den med hästsvansen) men har ändrat mig och vill ha en budskapstatuering på underarmen. Dock kommer jag nog aldrig våga. Jag har fortfarnde inte piercat mig i örat sedan det blev infekterat... jag vågar inte.

Jag är en tönt, hur ska jag då kunna palla trycket och nervositeten men får. Anyway, tattoos is cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0