new bag.





Väskan kommer från ginatricot och är nog riktigt cool tillsammans med en helt svart outfit. Kommer töntigt nog ha den när jag åker till London för skämts skull. VET NI! Jag kanske, kanske kommer att få hyra ett radhus på Picadilly Circus, min kompis brors flickvän eller något sånt.. vet inte rikigt, har i allafall en lägenhet där.

Idag är jag hemma och kurerar mig, är trött på att vara halvsjuk och inte kunna göra något. Så jag tänkte att jag stannar hemma idag och kurerar mig så att jag bli friskt. Känns skönt.

Fotade en massa bilder i förgår tror jag det var, på skor. Hoppas det blev någon cool bild, har inte kollat ännu. Jag visar senare idag antaligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0