måndag

Veckan ser helt ok ut om man försummar idag. Hehe, i morgon har vi kemiprov i stökiometri + lite annat. Gaslag o.s.v. Det ska inte bli kul men jag har ganska lätt för kemi så jag ska inte klaga. Det finns folk som inte fattar ett skit och det vet jag hur det känns. Jag suger exempel på engelska och var gång jag ska ha engelska får jag verkligen en klump i magen. Min engelskalärare vill verkligen sätta dig mig och alla andra i min klass och när man inte är så bra på engelska får jag lätt ig. Eftersom hon säger att "DETTA SKA NI KUNNA". men det är inte så lätt när man aldrig lärt sig det.

Nej nu ska jag inte prata om skolan som det jag lätt kommer in på. I veckan händer det inte så mycket, ska kanske handla min lilla "london" väska som är så cool om den finns kvar vill säga. I så fall ska jag ha den när jag åker till lOndon. 46 dagar kvar nu! Det kommer bli grymt. Jag har varit i london 3-4 gånger och jag verkligen älskar london. Det kommer bli speciellt kul nu när jag åker med en kompis, som är galen i kläder hon med. Så det kommer bli super super kul! Vi kommer inte vara så kulturella och turistiska, vi åker dit mest för att shoppa. Lite knas egenteligen, man hade ju lika gärna kunnat beställa hem online.

Sitter och lyssnar på Boom Boom pow, en himla bra pepplåt! Om man ska sticka ut och springa hade jag gärna kört repeat på den låten. Himla pepp! Inte för jag vet varför jag skrev det, men nu vet ni!


en väldigt gammal bild jag hittade här på pappas dator. huuummm...


också gammal, men inte lika knas som den andra. man kan verkligen inte tro att det är jag på den andra bilden. men det är kul att kolla på.

ha en bra dag! vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0