m i t t r u m ,

Hello igen!
Fick ett litet utbrott innan idag och tyvärr fick bloggen lida och bli det utsatte offret. Jag blev väldigt irriterad då mitt skolarbete för tredje gången raderades även om jag hade sparat. Jag har väldigt mycket i skolan nu så det var ganska olägligt eftersom jag nu inte har fått gjort det andr jag skulle göra.

Så i morgon och söndag blir det PLUGG med stora bokstäver. Jag har (tror jag) 2 inlämningar och 1 prov i kinetik, stökiometri och gasuträkningar. Lycka till Cajsa!

tänkte bara visa någon bild på mitt rum, för att ha gjort det liksom.




Nu ska jag äta räkor och sedan åka hem till kära Sara. Hoppas irritationen förvinner, för just nu irriteras jag utav min egen irritation. K o ns t i g   e k v a t i o n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0