konsert

kom precis hem från en välgörenhetskonsert på dunkers. Det var barn från sydafrika som sjöng och samlade in pengar till HIV/AIDS. Jag blev verkligen rörd när ungdomarna kom in i salen och började sjunga. Det var inte bara deras underbara sångröst som berörde mig, utan under vilka omständigheter det faktiskt var hos oss. Det var hos oss för att samla in pengar för att skydda ungdomar från HIV och AIDS. Det verkligen sken till av lycka när vi aploderade och sjöng med. Deras lycka bevisade verkligen att lycka går inte att köpa, att vi i sverige är så beratta av pengar att vi inte förstår hur lyckliga vi är. Om vi hade bytat omständigheter hade vi varit djupt deprimade (många av oss) medans de hade tyckt de levde livet på en pinne!

Mycket bra konsert! Nu ska jag sova, är fortfarande inte frisk, ska försöka bli av med det jag nu har.

fmylife.com

Jag går inte in på sidan för att jag är deprimerande eller något sånt, jag går in på sidan för att den är hilarious. Verkligen. Jag dör när jag läser, skrattar så jag får ont i magen. Gå in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0