33

Nu är det endast 33 dagar kvar tills jag och Sara åker till London. Jag är väldigt förväntansfull, det är första gången jag åker utomlands med endast en kompis utan någon vuxen till hands.
Jag var i 8:an i Malaga med min kompis Julia, vi bodde dock hos hennes pappa. Så där var en vuxen till hands. Sedan åkte jag till Bad Gastien nu i våras, fast det var liksom 200 ungdomar (utan vuxna), men reseguider. Så jag har ingen som står vid min sida förutom Sara. Ska bli spännande och se om jag klarar av London all by my own. Det är självklart jag gör!
Dessutom har jag en del bekanta i london som jag kan ringa om något händer. En sak som jag inte har gjort ännu är att boka hotell vilket börjar bli i senaste laget. Kanske får boka något hotell nu på höstlovet. Det är dags!

Jag vill bara, helt från ingenstans, berömma mig själv! Jag har pluggat konstant sen jag kom hem (minus mellanmålet) och minus bloggningen nu och minus läst några bloggar. Men säkert i 2 timmar, skrivit flera sidor på datorn. har lite andra uppgifter jag ska göra nu och fortsätta med biologin sen igen. Engelskaläxa har jag tills i morgon, vilket inte är kul. usch, hatar engelska. Eller okej, det var en överdrift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0