Onsdag

Veckodagarna går sjukt snabbt och London närmar sig med stormsteg. Det hade ju såklart varit roligt om New moon premiären inte hade ställts in, det var ju därför vi skulle åka dit från början. But hey, London is London. Nu ska vi i allfall dit och shoppa som jag har skrivit här femtioelva gånger. Men det skadar inte att säga det en gång till.

Denhär veckan har jag som sagt Innovations vecka, då vi ska komma på en unik produkt. Folk i klassen är verkligen innovativa, det är jättekul att lyssna på alla bra idéer och alla galna idéer. Jättemånga idéer är sådanna sjuka som aldrig skulle funka, men det är fortfarande fantasi. Nästa veckan har jag ganska mycket och det är det en perfekt avslutning att åka till London 4 dagar. Gud vad jag längtar. Men det har hela tiden kännts så långt ifrån. Men tiden går ju så jäkla snabbt så att jag är säkert i London i morgon. Det pirrar i magen, jag längtar så mycket! Jag kommer gå och shoppa dagarna i ända! Gud vad jag kommer ha de bra!

Various Artists - Enya Tribute – Marble Halls
Various Artists - Enya Tribute – Only Time
Various Artists - Enya Tribute – Book Of Days

Mycket bra låtar av Enya. Blad annat Book of days, den som är med i titanic (jag har skrivit om henne innan i veckan).

Idag hade jag på mig mina jeans från fornarina (detalj!), men tunika från Zara tillsammans med en kavaj från hm. Väska från kapphal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0