Måndag

Idag hade vi innovations dag, det har vi resten av veckan också. Föreläsaren på morgonen var väldigt bra, han har varit där innan. Så himla taggad man blir av honom. Jag skulle enligt honom ändra min rytm i morgon morgon för att dagen skulle bli annorlunda och jag har tänkt på det flera gånger idag typ... sätta mig på en annan plats i matsalen, prata med personer jag inte brukar prata med o.s.v., små saker. prova själv!

Nu sitter jag och lyssnar på sagan om ringen låten av enya, may it be, skit bra! Hon har även gjort en låt till Titanic, book of days. Jag gillar även only time! Riktigt bra låtar. Gud, jag tror jag har hittat en artist jag gillar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0