Lördag

Sitter och kollar schoolsoft och tittar vad jag missat. Mindre än förväntat, skönt! Men fortfaranade mycket. (Jag var ju i London förra helgen och tog ledigt 2 dagar från skolan, oftast gör 2 dagars ledighet mycket... man kommer så mycket efter). Idag ska jag kolla lite på Info & Layout jag har prov på på Måndag. Jag ska även städa mitt rum (det var på tok förlängesedan jag städade mitt rum). En svinstia. På söndag ska jag äta lunch med familjen och en familjekompis familj, mysigt. Jag ska även kolla julskyltningen (ett måste!) och alla UF företag på skolan (julmässa). Sedan en massa annat som jag inte kan ha koll på i huvudet. Ha en bra dag!




Bild från London (gud vad jag saknar london!!!)
- skor zebra
- jeans hm
- halsduk santi ds
- skinnjacka zara
- linne stella forest (circus)
- väska från åhlens

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0