Konstiga sängvanor

Jag har/har haft väldigt konstiga sängvanor de senaste åren.
  • Jag måste alltid kolla på film/ha ljudbok på innan jag somnar. Annars tänker jag på hemska saker så som döden och tänder (jag har fobi för tänder).

  • Jag måste bädda min säng innan jag lägger mig. Kvittar om jag bäddar den när jag vaknar eller precis innan jag går och lägger mig. Kan inte lägga mig i en obäddad säng.

  • Jag kan inte somna utan städat rum, i så fall vaknar jag ofta mitt i natten och börjar städa (pedantisk).

  • Jag måste ha en Ramlösa vid sängen, dricker extremt mycket på natten (extremt och extremt, ca 1/3 liter vatten).

  • Jag måste alltid ha öppet fönster, oavsett om det är 20 minus ute eller 20 plus. När jag är och åker skidor brukar det ibland vara 10-20 minusgrader ute, det är svinkalt när man vaknar på morgonen!

  • Jag måste ha mörkt när jag lägger mig (d.v.s. ingen dörr öppen).

  • Helst vill jag sova tillsammans med någon, så tänker jag inte på hemska saker.

  • Jag sover som bäst när jag är helt utmattad då jag somnar direkt utan att tänka på hemska saker.

    Vi alla har konstiga vanor, vad är din?

En liten smygbild på min omgjorda säng. Visst hade ni velat lägga er ner och gosa i min underbara säng med massa kuddar, plädar och mysiga täcken? Fler bilder kommer när jag får tummen ur röven och tar foton!

Kommentarer
Postat av: you know whooo

mina sängvanor är att sova på din stoora madrass i ditt rum bredvid din säng :) hihi, då sover jag bääst. <3

2009-11-15 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0