Hurting in modern society

Skriver om uppsats om just det i Engelska. Jag kommer inte på så mycket att skriva, har inte så mycket erfarenheter gällande deprissioner och aggresiva ungdomar och vad som påverkar ungdomarna. Det är synd att det faktiskt är så många ungdomar som drabbas. Det kan vara ärftlig, men i vissa fall är det inte heller ärftligt.

Nu ska jag försöka smälta lite, försöka hitta lite fakta istället för att ordbajsa, och sedan fortsätta på min uppsats. I morgon blir det matte c plugg för fulla muggar. För övrigt har jag lyssnat på hej mitt vinterland hela eftermiddagen (30 minuter). Ganska mysigt. Nu lyssnar jag på Enya, som jag skrev om i förra inlägget. Så himla duktig!







jag, felice, jakob, alya. Härliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0