deprimerad

Denhär svininfluensa vaccinet är läskigt, båda jag och Felice har blivit helt deprimerade av den. Jag satt i bilden hem från mormor och morfar och bara grät. Jag har ingen aning om varför... När jag var hos mormor och morfar satt jag också och grät, i smyg förståss. Jag hatar att ha uppmärksamhet när jag är ledsen. Pratade med Felice sen och samma hade hänt med henne. Och det är massa andra sjukt konstiga saker som hände mig, som hände Felice också. Typ ändrad rumsuppfattning, kände sig full, hjärnan har inte registrerat något. Vad är detta? Sprutade dansken in fel vaccin i oss? Vi tog det tillsammans.

Förövrigt måste jag säga att jag inte hade klarat av skolan utan Felice.

En riktigt bra låt: Various Artists - Enya Tribute – Only Time



Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle bara säga att du skrivit igen istället för ingen uppe på din banner ! :)

2009-11-08 @ 22:45:44
Postat av: Anonym

i loooove yoooou!!!!! <3

2009-11-10 @ 17:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0